Incompany trainen: Pitchen vanuit een verhaal

Kom jij ook steeds vaker in situaties waarin je jezelf, jouw ideeën of jouw voorstellen moet presenteren? Gebeurt het jou dan ook dat je teveel woorden nodig hebt om uit te leggen wie je bent, waar je voor staat en wat je voor de ander kunt betekenen? Of ken je het gevoel dat je in spannende situaties maar door blijft praten, waardoor het niet lukt om je punt duidelijk te maken? Jammer! Volg de training ‘Pitchen vanuit een verhaal’ en bereik meer resultaat na het lanceren van je idee of product!

In het kort

In de training ‘Pitchen vanuit een verhaal’ leer je hoe je kort en krachtig je klanten, collega’s, investeerders of potentiële werkgevers meeneemt in jouw verhaal. In tien stappen leer je een krachtige pitch te schrijven én voor te dragen. Op jouw eigen, onderscheidende manier. Het voordeel van deze training is dat je direct feedback krijgt op je presenteer- en pitchskills van de trainer én van je groepsgenoten, nieuwe aangeleerde skills meteen kunt uitproberen en het verschil ervaren.

Voor wie?

Deze online training is voor iedere professional die een boodschap kort en krachtig naar voren wil brengen, bijvoorbeeld:

  • Ondernemers die hun onderneming met regelmaat pitchen
  • Werknemers die kort en krachtig een idee tijdens een vergadering willen lanceren
  • Werkzoekenden die een goede indruk willen achterlaten bij potentiële werkgevers

Programma

 

Het programma bestaat uit 3 componenten:

1 Opbouw pitch

2 Inhoud

3 Voordracht

 

De vorm van je pitch volgt uit het thema en het doel van het punt wat je wil maken. Belangrijk dat je vooraf weet waarom je gaat presenteren, wat je gaat presenteren en wat je wilt bereiken met je presentatie. Zonder vooraf opgesteld doel geen resultaat.

De wijze van pitchen pas je aan aan je publiek. Het is van belang dat je je toehoorders kent en dat je je in hen verdiept. De inhoud stem je af op je doelgroep.

Bij de inhoud van een pitch creëer je impact wanneer je kunt boeien. Een heel goede manier hiervoor is storytelling. Graag laten we je kennis maken met de technieken van storytelling;

Inhoud en opbouw brengen pas echt resultaat wanneer je het ook nog sterk kunt overbrengen. We leren je authentiek en vol vertrouwen spreken en pitchen.

Het resultaat voor jou

 

Na deze training:

  • Breng je een boodschap krachtig over
  • Overtuig je beslissers in één minuut
  • Laat je een goede eerste indruk achter
  • Kun je jouw publiek boeien, inspireren en aanzetten tot handelen
  • Presenteer je in een persoonlijke stijl die bij je past
  • Heb jij een eigen pitch voorbereid

Praktische details

Duur: 1 dag

Tarief incompany* : 1 dag: € 2.975

Tarief open inschrijving*: 1 dag: € 495,00 pp.  ZZP-ers ontvangen een reductie van 100 euro per inschrijving.

Groepsgrootte: 4-6 personen

Data open inschrijvingen: 


14 januari 2021 (10.00 – 16.00 uur)


*Tarieven zijn excl. 21% BTW en excl. accommodatie/arrangementskosten.

Bel gerust voor meer info, we staan graag voor je klaar!

Of stuur een bericht, we antwoorden snel en altijd binnen 2 werkdagen!

Voor- en achternaam (verplicht)

Organisatie (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Telefoonnummer

Jouw bericht

Trainer en persoonlijke coach

Margot studeerde Onderwijskunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. De lessen die ze daar leerde + haar jarenlange ervaring in het onderwijs + haar ervaring als storyteller, combineert ze nu met haar eigen praktijkervaring tot inspirerende trainingen op het gebied van presenteren en speechen.

Ik heb altijd een fascinatie gehad voor spreken voor een groep. Dat spel tussen mij en die groep. Enerzijds die spanning voelen en anderzijds die uitdaging. Mensen enthousiasmeren, overtuigen, en vooral raken. Aanzetten tot nadenken. En hopen dat je een inspiratie over hebt kunnen brengen.

Na mijn opleiding ging ik het onderwijs in. Ging van docent, tot directeur tot onderwijskundige. Totdat ik in 2012 Parlante heb opgericht. Kon ik eindelijk van spreken mijn beroep maken door verhalen te vertellen op belangrijke levensgebeurtenissen. Ik merkte dat ik alles uit zo’n verhaal wilde halen en vooral inspiratie wilde meegeven. En dat is nog steeds het streven bij elke speech die ik schrijf. Díe laag opzoeken waardoor iedereen gefascineerd en vol verwondering meegenomen wordt in het verhaal van henzelf. Uiteraard met de nodige humor, want zonder humor kan ik niet vertellen.

En dat is precies wat ik anderen nu ook leer. Om losse feiten of een zakelijke inhoud te transformeren in een aantrekkelijk verhaal wat goed verteld kan worden.